Өнеркәсіп әлемінің 7 кереметі

Өнеркәсіптік революциядан бері болған жеті инженерлік ерлік қарастырылады.

Ұлы кеме

Ұлы Шығыс атымен танымал алғашқы темір жүзгіш кеме. Кеме 1858 жылы жасалған ең үлкен кеме болды және 4000 жолаушыны Англиядан Австралияға жанармай құюсыз жеткізе алды. Оның ұзындығы 211 метр, ал оның жалпы жүк көтергіштігі 18915 тонна. Кемеде сондай-ақ қалақ дөңгелектерінің ең үлкен жиынтығы болған.

Бруклин көпірі

Бруклин көпірі – Нью-Йорктегі Манхэттен мен Бруклин аудандары арасындағы Шығыс өзенді қамтитын аспалы көпір. Бруклин көпірі 1883 жылы 24 мамырда ашылды, ол Шығыс өзенінің алғашқы тұрақты қиылысы болды. Cондай-ақ ашылған кезде әлемдегі ең ұзын аспалы көпір болды, оның негізгі аралығы 486 метр және судың биіктігінен 38 метр жоғары болды. Алғашында бұл аралық Нью-Йорк пен Бруклин көпірі немесе Шығыс өзен көпірі деп аталды, бірақ ресми түрде 1915 жылы Бруклин көпірі деп өзгертілді.

Белл-Рок

Шотландияның Анжус атты шығыс жағалауынан 18 шақырымдай жерде, Данди мен Файфтың маңында орнатылған маяк. Жұмыс 1807 жылы басталды және 1810 жылы аяқталды, 1811 жылы өз жұмысын бастады. Рифтің кемеге әкелетін негізгі қаупі - оның салыстырмалы түрде аз бөлігі ғана судан жоғары, бірақ оның айналасындағы үлкен бөлігі өте таяз және қауіпті. Сол себепті осы маяк, осы аймақта бар рифтерден кемелердің абай болуының әсер етеді.

Канализациялық король

Англия елінің Лондон қаласының канализация жүйесі - қалаға қызмет көрсететін су инфрақұрылымының бөлігі болып табылады. Осы жүйе 19 ғасырдың аяғында дамыды және Лондон өскен сайын жүйе кеңейе түсті.

Панама каналы

Атлант мұхитын Тынық мұхитымен байланыстыратын Панамадағы 82 км жасанды су жолы. Канал теңіз саудасының өткізушісі болып табылады. Қазіргі кезде қолға алынған ең ірі және күрделі инженерлік жобалардың бірі. Панама каналының төте жолы - кемелердің Атлантика мен Тынық мұхиттары арасында жүру уақытын едәуір қысқартады, бұл оларға Оңтүстік Американың ең оңтүстік шетінен өтіп, қауіпті мүйіз мүйісі жолынан аулақ болуға мүмкіндік береді. Дрейк өткелі немесе Магеллан бұғазы және Арктикалық архипелаг пен Беринг бұғазы арқылы жол онша танымал емес.

Теміржол сызығы

Бірінші трансқұрлықтық теміржол 1863-1869 жылдар аралығында салынған 3077 км үздіксіз теміржол желісі болды, ол АҚШ-тың қолданыстағы шығыс пен батыс теміржолдарын байланыстырды.

Гувер бөгеті

Гувер бөгеті - АҚШ-тың Невада мен Аризона штаттарының шекарасында, Колорадо өзенінің Қара каньонындағы бетон бөгеті. Ол 1931-1936 жылдар аралығында Ұлы депрессия кезінде салынған және 1935 жылы 30 қыркүйекте президент Франклин Д.Рузвельтке арнаған. Оның құрылысы мыңдаған жұмысшылардың қатысуымен жүздеген адамның өмірін қиған үлкен күштің нәтижесі болды. Бастапқыда 1933 жылдан бастап Боулдер бөгеті деп аталып, 1947 жылы Конгресстің бірлескен қаулысымен президент Герберт Гуверге ресми түрде Гувер бөгеті деп өзгертілді.

Рахмет · 17

Артқа


Max_Cohen

259 рет оқылды28.02.2021 17:22

Түсініктемелер

Әлі ешкім өз ойын қалдырмады, сіз бірінші болыңыз!

    Түсініктеме қосу

    Түсініктеме қалдыру үшін сайтқа кіріңіз


    Кіру